Zpět

ANEX personální agentura

Adresa
28.října 150, 702 00, Ostrava - zobrazit na mapě

O agentuře

Vyhledáváme pracovníky do všech oborů dle požadavků a specifikací našich klientů. Za naši dlouhou dobu činnosti máme však nejvíce zkušeností v pozicích obchodních, technických, ekonomických a specializujeme se také na pozice v managementu, a to na všech stupních řízení. Naše kanceláře naleznete v OSTRAVĚ, PRAZE a BRNĚ. Provádíme také personální audity, executive search a psychologické poradenství. Naše služby zajišťujeme pro firmy z celé ČR již 20 let. Pracujeme na základě povolení Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.

Jsme sehraným týmem odborníků, kteří milují personalistiku, máme v ní dlouholeté zkušenosti, svou práci děláme rádi a poctivě. Jsme si dobře vědomi, že v dnešní složité době je potřeba umět vhodné kandidáty nejen najít a oslovit, ale také kvalitně a dobře posoudit a vybrat.

Nejsme pouze běžnými sběrateli a přeposílateli životopisů nevyhovujících kandidátů. Provádíme výběrová řízení na profesionální úrovni s kandidáty odpovídajícími Vašim požadavkům. Při výběrových řízeních a při poskytování ostatních služeb spolupracujeme s vysoce kvalifikovanými konzultanty s bohatými zkušenostmi z oblasti lidských zdrojů, psychologie a vzdělávání.

Naším cílem je vyhledání pracovníků na vysoké úrovni, které zadavatel téměř okamžitě zařadí na požadovanou pozici. Naší zásadou jsou obecně platné zásady slušnosti a zákony obchodní politiky: diskrétnost, profesionalita, informovanost, spolehlivost a etika. Reference poskytneme na vyžádání.

Kontaktní osoby

Věra Pietrasová - ředitelka agentury
+420 608 080 078
anex@anexperson.cz

ANEX - centrála
+420 773 933 800
info@anexperson.cz

Mgr. Tereza Raisová - koordinátor výběrových řízení
+420 724 718 287
raisova@anexperson.cz

Ing. Jan Pietras - marketing
+420 775 712 821
marketing@anexperson.cz

Nabídky práce

Aktuální nabídky práce (13) - volná místa zveřejněná na

Služby

360° zpětná vazbametoda hodnocení pracovního výkonu zaměstnance
Assessment centrumkomplexní diagnostický program, modelové situace, ukázky práce v týmu
Development centrumzmapování kompetencí zaměstnanců, nastavení plánů jejich dalšího rozvoje.
Executive Searchpřímé oslovení vhodných kandidátů - head hunting
Klasický recruitmentklasický nábor zaměstnanců
Průzkum pracovní spokojenosti
Psychodiagnostika

Otevírací doba

pondělí
09:00 - 17:00 hodin
úterý
09:00 - 17:00 hodin
středa
09:00 - 17:00 hodin
čtvrtek
09:00 - 17:00 hodin
pátek
09:00 - 17:00 hodin

Pobočky

ANEX personální agentura
28.října 150
Ostrava 702 00
tel.: +420 608 080 078

Spokojený klient

S personální agenturou ANEX spolupracujeme již řadu let. Oceňujeme zejména velmi dobrou komunikaci a spolupráci při vyhledávání nových zaměstnanců na důležité pracovní pozice. Jejich profesionální a aktivní přístup nám již zajistil řadu kvalitních spolupracovníků. Pokud hledáte kvalitní zaměstnance, můžeme tuto agenturu jen doporučit.

MVDr. Hana Vyplelová (IMOS facility, a.s.)
členka představenstva a ředitelka společnosti

Se společností ANEX spolupracujeme dlouhodobě, podařilo se nám již úspěšně obsadit čtyři různé pozice (jako například obchodní manager, technický poradce, administrativní úsek). Oceňujeme osobní přístup a schopnost agentury pochopit naše požadavky na kandidáta, což výrazně zvyšuje efektivitu výběru.

Ing. Ladislav Skoček (Mankiewicz Průmyslové barvy a laky k.s.)
jednatel

Na agenturu ANEX jsme se poprvé obrátili v roce 2016 při vyhledání strategické pozice nejvyššího managementu. V krátké době byla pozice úspěšně obsazena odpovídajícím kandidátem. V následujících letech jsme spolupracovali na vyhledání dalších pozic na úrovni středního managementu. Většina doporučených zaměstnanců v naší firmě stále pracuje. Personální poradci z agentury pracují profesionálně a oceňujeme zejména velmi dobrou komunikaci. Ve spolupráci máme v plánu pokračovat i nadále.

Pavel Mráz (CHOCOLAND a.s.)
předseda představenstva

Na agenturu ANEX jsme se poprvé obrátili v loňském roce, kdy jsme obsazovali vysoce specializované administrativní a technické pozice. Pozice byly ve velmi krátké době obsazeny kvalitními kandidáty. Oceňujeme zejména profesionalitu, znalost podmínek místního trhu práce a vynikající úroveň komunikace. S agenturou plánujeme další spolupráci.

JUDr. Vladimír Rott (Rott, Růžička & Guttmann)
Patentové, známkové a advokátní kanceláře

S personální agenturou ANEX spolupracuji při vyhledávání zaměstnanců pro mé společnosti již více než 6 let. Většina našich zaměstnanců, které mi doposud personální agentura doporučila, doposud pracují na svých pozicích a to k oboustranné spokojenosti.

Ing. Petr Slíva (PRUNIWERK a.s.)
předseda představenstva

ANEX personální agentura pro naši společnost pořádá výběrové řízení na nové zaměstnance. Během naší vzájemné dlouhodobé spolupráce jsme získali do našeho týmu řadu výborných odborníků a zaměstnanců na různé pracovní pozice. Oceňujeme zejména kvalitní a rychlý přístup k zadaným požadavkům a vzájemnou komunikaci na výborné úrovni.

Ing. Arch. Aleš Vojtasík (OSA projekt s.r.o.)
jednatel společnosti

S personální agenturou ANEX spolupracujeme od roku 2007, kdy jsme doplňovali náš tým obchodních zástupců na Moravě. Od té doby řešíme naše personální záležitosti výhradně se společností ANEX. Personální poradci z agentury vystupují a pracují profesionálně a korektně a proto můžeme služby ANEXu doporučit i našim obchodním partnerům.

PhDr. Arnošt Suk, MBA (Schubert CZ spol. s r.o.)
prokurista

Na agenturu ANEX jsme se poprvé obrátili v loňském roce, kdy jsme obsazovali vysoce specializované pozice obchodního i technického charakteru. Pozice byly ve velmi krátké době obsazeny kvalitními kandidáty. Oceňujeme zejména velmi dobrou znalost podmínek na místním trhu práce, širokou databázi uchazečů, vysoce profesionální práci a zejména vynikající úroveň komunikace. S agenturou plánujeme další spolupráci.

Ing. Pavel Matoušek, MBA (ELFE, s.r.o.)
jednatel společnosti

Na základě naší žádosti provedla firma ANEX personální audit v Integrovaném sociálním ústavu p.o. v Komorní Lhotce. Tento audit byl zaměřen na adekvátnost personálního obsazení vzhledem k pracovní době, pracovní neschopnosti a řádné dovolené na úseku stravování v ústavu.

S výsledky a především s prací p. Mgr. Hany Bobrovské a p. Ing. Evžena Heiniga jsme byli velice spokojeni. Audit splnil beze zbytku požadovaný účel.

S jeho provedením byli spokojeni všichni zainteresovaní zaměstnanci i vedení ústavu. Výsledky byly prezentovány velmi srozumitelně a závěry auditu budou plně využity k prospěchu a zkvalitnění pracovních podmínek vybraného úseku provozu Integrovaného sociálního ústavu. Za profesionálně provedenou práci upřímně děkuji.

Ing. Pavel Dyrčík (ISU Komorní Lhotka p.o.)
ředitel

Personální agentura ANEX realizovala v naší organizaci Projekt o poradenství a provedení analýzy kapacity pracovních sil v přímé obslužné péči. Cílem projektu bylo posouzení stavu kapacity pracovních sil pomocí metody "Audit pracovních pozic".

Výstupem realizovaného auditu byl návrh optimalizace pracovní doby a pracovních náplní jednotlivých profesí, stanovení optimálního složení pracovního týmu (profesní zaměření, týmová role, počet pracovníků), návrh témat pro další vzdělávání tohoto pracovního kolektivu.

Spolupráci s agenturou ANEX hodnotíme jako přínosnou, stejně jako profesionální přístup jejich pracovníků.

Personální agenturu ANEX můžeme doporučit k realizaci obdobných projektů.

Ing. Ivana Vardanová (SENIOR Otrokovice)
ředitelka

Pošlete poptávku agentuře Zdarma

Vaše odpověď přijde správné osobě:
ANEX personální agentura